Hudební studio v Holešovicích

Moje domácí studio zaměřené na nahrávání, produkci, mix a mastering. Název Vnitroblok neodráží jen samotné umístění studia. Snažil jsem se v něm zároveň zachytit určitou myšlenku tohoto architektonického fenoménu. Chci, aby se zde na povrch dostalo z hudebníka vše, co za normálních okolností zůstává skryto před okolím. 

Pokud si se mnou přejete spolupracovat na jakékoliv fázi vaší nahrávky, (produkce, nahrávání, mix, master) neváhejte mě prosím kontaktovat.

Reference

Pro poslech klikněte na cover desky

něco něco - Začíná (2020)

produkce/zvuk/mix

Hudební svět něco něco se skládá z lo-fi samplů a analogových syntezátorů doplněných akustickými nástroji. Žánrově plynule přechází od barevného weird-popu přes potemnělou elektroniku až ke špinavým tanečním plochám.

Sage - Talking to You Gently (2020)

produkce/mix/master

Lo-fi deska pražské písničkářky Sage. Nahráno na kazetový čtyřstopák Akai MG 614.

Neřvi mi do ucha - Druhé album (2020)

produkce/mix

Druhá deska (nekecej!) pražského elektronického trojlístku.

Avokaduo - Za kousek něhy (2019)

produkce/mix

Vyrvaly srdce Zuzaně Navarový, obalily ho šesti kytarovýma a čtyřma basovýma strunama, přesprejovaly a vytvořily nenápadný, ale intenzivní hudební organismus s vlastnostmi melancholického plamenometu. Krásný slova, krásný hlasy, krásný věci.

Neřvi mi do ucha - První album (2018)

produkce/zvuk/mix/master

Debutové album pražského tria, které ve své tvorbě snoubí taneční beaty s akustickými nástroji jako klavír či klarinet. K jejich energické taneční hudbě pak ještě více kontrastují šeptavé introspektivní texty.

Pris - Naše večery (2018)

produkce/zvuk/mix

Nahrávka mojí kapely, na které jsem se podílel společně s Lukášem Grygarem. Producentským záměrem bylo skloubit staré syntezátory a bicí automaty s lo-fi elektrickými kytarami a akustickými nástroji.  

Introspekce - Ve verzi dva nula (2017)

mix/master

Album pražské weird post-punkové senzace.

Člověk krve - Krajinou koster (2017)

produkce/zvuk/mix/master

Nahrávka si kladla za cíl přirozeně skloubit folkový projev Honzy Senfta (Člověk krve) s mou produkcí a aranžérskými přesahy při co největším zachování autenticity jeho písní.